onsdag 5 juni 2013

Stressigt

Jag börjar känna mig som en urvriden disktrasa. På lördag flyttar jag från lägenheten. Har en hel del att göra fram tills dess. Packa, packa, packa... och sjukhusbesök.

Fick tredje remicade-droppet igår. Blir alltid så fruktansvärt trött efteråt.

Imorse krampade vänstra sidan av nacken när jag skulle kliva upp ur sängen. På tredje försöket lyckades jag ta mig upp.

Har gått och blivit laktosintolerant, tror jag. Jag hoppas att det är så enkelt i alla fall. Känns väldigt trist. Varje diagnos jag får gör att alla sjukdomar väger tyngre och tyngre.

På fredag ska jag få vaccin. Blev sjuk förra gången jag fick det. Jag hoppas jag klarar mig den här gången. Jag har inte tid att vara sjuk! Mer sjuk än vad jag redan är, med reumatismen alltså.

Det krampar i handen när jag skriver detta så nu är det nog bäst om jag slutar. Återgår till packandet.

Och försöka andas in, andas ut. Inte stressa så mycket...

Lev och må!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar