onsdag 9 januari 2013

Är huvudet dumt får kroppen lida...

Klipp, klipp. Sätta in bild i album. Klipp. Klipp. Sätta in bild i album....Klipp.

Det är vad jag har roat mig med idag. Jag råkade beställa bilder i ett format som inte rymdes i mina album, så jag fick klippa varje bild.
Var så inne i det jag gjorde, kände hur värken började komma men ignorerade det och fortsatte. Bara några bilder till... och så några till. En liten paus. Och så klipp, klipp, så tar vi nästa album också.

Korkat! Armarna känns helt mörbultade, ömma och värkande Lika korkat är det kanske att sitta här och knappra på tangentbordet.


Lyssnade igenom Jesus Christ Superstar medan jag arbetade. Väldigt nostalgiskt. När jag gick gymnasiet producerade vi denna musikal. Jag läste visserligen bild & form så jag gjorde bara planscher som användes. Och stod modell för en bild som användes! Här är jag. :-) Fast bilden är ganska photoshopad, kanske jag ska säga.

Nå, nu ska jag vila armarna och försöka sluta banna mig själv för att jag inte alltid lyckas hitta mina gränser. Everything's alright. 

Lev och må!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar