onsdag 6 mars 2013

Onsdag

Har haft en riktigt fin helg på Piteå havsbad tillsammans med Unga Reumatiker. Jag var väldigt nervös innan, men alla var så trevliga och glada. Det kändes bra att träffa andra reumatiker. Jag är imponerad över hur glada och trevliga alla var... inte alls gnälliga. Jag menar, det blir ju lätt så när man har ont. Det syntes ju att många hade ont och var trötta, men alla kämpade på i alla fall. Jag har märkt att det finns många förebilder bland reumatiker. :)

Jag blev också invald i styrelsen, som ersättare. Det är första gången som jag engagerar mig i en förening så det känns väldigt skoj!

Årsmötet hölls på söndagen men jag var lite för trött för att orka delta. Men Piteå Tidningen kom förbi efteråt och intervjuade övriga styrelsen. Här kan ni läsa om det och se en bild på de andra. :)

Sedan sov jag hela söndagen. Behövde nog samla krafterna. Idag är jag förkyld och utan värktabletter (tramadol). Fick ut en billigare variant när jag hämtade ut det senast och började kräkas av den... så nu har jag ont istället. Väntar på att reumatologen ska ringa så jag får bråka lite på dem.

Är för övrigt lite less på att behöva bråka hela tiden! Jag önskar att sjukvården kunde fungera lite bättre... Jag gillar inte att bråka och tjafsa. :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar